Evaluarea tulburărilor de dezvoltare

Evaluare + Consiliere

2 ani +

Obiective

Evaluarea este destinată copiilor cu suspiciuni în dezvoltarea cognitivă, dificultăți comportamentale, sociale, de motricitate și de limbaj (tulburări de spectru autist, ADHD, tulburări de limbaj și învățare).

Obiective:

  • Îmbunătățirea abilitaților sociale și de comunicare funcțională
  • Recalibrarea proceselor cognitive
  • Dobândirea autonomiei personale
  • Creșterea numărului de comportamente adaptative la situațiile întâlnite

Evaluarea psiho-comportamentală are ca scop confirmarea sau infirmarea existenței unor întârzieri în abilitățile necesare copilului conform vârstei sale. Ariile, odată identificate, ne vor ajuta să direcționăm intervenția astfel încât să ne adresăm nevoilor copilului.

Terapeutul și părinții, vor face echipa și vor lucra împreună pentru a corecta problema specifică a copilului, precum și încurajarea acestuia către independență, adaptarea la mediul în care trăiește, și recuperarea funcțională a întârzierilor în dezvoltare.

Acest serviciu este oferit de către o echipă formată din doi psihologi care vor avea roluri diferite: evaluare, coordonare de programe și intervenție.

Metode de lucru

Folosim ca ghid în stabilirea ariilor cu deficiente și a planifacării intervenției,  instrumente de evaluare recunoscute la nivel internațional.

Structura

Detalierea procesului de evaluare:

–  Numărul orelor necesare pentru evaluarea copilului va fi decis în funcție de fiecare caz (din experiența noastră este nevoie, in medie, de 3 ore petrecute cu cel mic);

–  Interpretarea rezultatelor și redactarea raportului de către echipa de psihologi care va instrumenta cazul;

–  Întâlnire de feedback, prezentarea raportului și stabilirea intervenției.

Calendar

Intalnirile vor fi stabilite impreuna cu parintii.

Solicita o programare

Programeaza-te