Evaluarea aptitudinilor cognitive (IQ)

Evaluare

6 - 16,11 ani

Obiective

Evaluarea presupune stabilirea nivelului de dezvoltare a abilităților cognitive ale copiilor cu vârste cuprinse intre 6 – 16,11 ani.

– Identificarea existenței cunoștințelor și abilităților cognitive potrivite vârstei

– Evaluarea funcționării intelectuale generale

– Măsurarea a patru indici cognitivi: indicele ințelegerii verbale, indicele raționamentului perceptiv, indicele memoriei și indicele vitezei de procesare.

Odată primite rezultatele evaluării se pot adopta strategii de susținere a copilului de către profesor, părinte și, dacă e cazul, de către psiholog.

Metode de lucru

Se folosesc  instrumente normate pe populația României, recunoscute și folosite la nivel internațional.

Structura

–  Intâlnire de cunoaștere și parcurgerea bateriei de teste

–  Interpretarea rezultatelor și redactarea raportului de către psihologul care va instrumenta cazul;

–  Întâlnire de feedback, prezentarea raportului, stabilirea strategiilor de dezvoltare ( acolo unde e cazul) și a modalităților prin care pot fi puse in valoare abilitățile inalte ale copilului .

Solicita o programare

Programeaza-te