Vreau și pot să merg la școală

Evaluare

6-7 ani

Obiective

– Identificarea existenței cunoștințelor și abilităților cognitive potrivite vârstei

– Sondarea modalităților de gestionare a relațiilor cu ceilalți la un nivel satisfăcător nevoilor lui

– Depistarea gradului de recunoașterea și gestionarea propriilor emoțiilor

– Constatarea existenței unui comportament motric care să-l susțină în activități potrivite vârstei

– Recunoașterea nevoii  copilului în crearea unor deprinderi de autonomie personală ce îi vor susține starea de independență viitoare

Odată primite rezultatele evaluării se pot adopta strategii de susținere a copilului de către profesor, părinte și, dacă ecazul, de către terapeut.

Metode de lucru

Se folosesc  instrumente normate pe populația României, recunoscute și folosite la nivel internațional

 

Structura

–  Numărul orelor necesare pentru evaluarea copilului va fi decis în funcție de fiecare caz (din experiența noastră este nevoie, in medie, de 3 ore petrecute cu cel mic);

–  Interpretarea rezultatelor și redactarea raportului de către psihologul care va instrumenta cazul;

–  Întâlnire de feedback, prezentarea raportului și stabilirea intervenției.

Solicita o programare

Programeaza-te