Evaluarea este destinată copiilor cu suspiciuni în dezvoltarea cognitivă, dificultăți comportamentale, sociale, de motricitate și de limbaj (tulburări de spectru autist, ADHD, tulburări de limbaj și învățare).
Obiective:
- Îmbunătățirea abilitaților sociale și de comunicare funcțională
- Recalibrarea proceselor cognitive
- Dobândirea autonomiei personale
- Creșterea numărului de comportamente adaptative la situațiile întâlnite
Evaluarea psiho-comportamentală are ca scop confirmarea sau infirmarea existenței unor întârzieri în abilitățile necesare copilului conform vârstei sale. Ariile, odată identificate, ne vor ajuta să direcționăm intervenția astfel încât să ne adresăm nevoilor copilului.
Terapeutul și părinții, vor face echipa și vor lucra împreună pentru a corecta problema specifică a copilului, precum și încurajarea acestuia către independență, adaptarea la mediul în care trăiește, și recuperarea funcțională a întârzierilor în dezvoltare.
Acest serviciu este oferit de către o echipă formată din doi psihologi care vor avea roluri diferite: evaluare, coordonare de programe și intervenție.